fredag 6 maj 2011

tänk alla gånger..

tänk alla gånger som man märker att
att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls
tänk alla gånger som vänner sagt
att du, bara du är det bästa dom haft
dom vill det bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram
men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls
nej du får ingen hjälp alls..

tänk alla gånger jag ångrar saker jag sagt
ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt
gånger jag sårat andra utan att mena det
jag ber om ursäkt nu, förlåt men jag menar det

tänk alla gånger som jag skrikit på mamma
för att ett liv som dom andra är något jag alltid strävat efter
men dessa jävla nätter utav ensamhet och ångest
har känt det flera gånger
tänk alla gånger som jag saknat någon att hålla om
men somnat ensam, trasig, precis som vanligt
jag har gråtit, tänkt på stunderna då jag var kär
och alla gånger som jag drömt att du var här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar